Hoe je 5x meer klanten krijgt door betere foto’s te maken (voor tattoo-artiesten)

Foto door cottonbro op Pexels. Als je een tatoeëerder bent, is je goedkoopste, meest duurzame marketingtool je Instagram. Het fungeert als een portfolio, sociaal bewijs en mond-tot-mondreclame. Mensen kunnen je vinden via verwijzingen, samenwerkingen, hashtags en verhalen. En wanneer iemand je profiel checkt, is dat het moment om ze te pakken en om te zetten in klanten.

Om je bij dit proces te helpen, is hier een gedetailleerde gids over hoe je Instagram-bezoekers in klanten kunt veranderen. Van het eerste gesprek met de klant tot het maken van de foto tot het schilderen van het verhaal. Creëer een visuele identiteit Realiseer je dat Instagram niet alleen een tool is waar je foto’s uploadt

Het is een canvas waarop u uw kunst tentoonstelt: het is waar uw toekomstige klanten een verbinding met u en uw werk creëren. Door een persoonlijk merk te creëren, definieert u hoe u met uw klanten communiceert, de toon en de stemming. Het geeft je de materialen en het vermogen om een ​​consistente visuele identiteit te hebben.

De volgende onderwerpen helpen u het te definiëren:

Doel

Waarom ben je een tatoeëerder? En wat vind je leuk om te tatoeëren?

Communicatie

Wie zijn je klanten? En hoe wil je ze aanspreken?

Stijl

Wat geeft jouw stijl weer? Is het Nieuwe School? Realisme? Animatie? En wat zegt dat over jouw visie op de wereld?

theartoftattoo.nl